۱۳۸۶/۰۷/۱۲

متولد ماه مهر



من سعي نکردم که خطر را بسنجم ، با خطر
بازي کردم ، مثل گاوبازها ، و آن را کنترل
کردم ،در شيوه تفکر من ابر نمي تواند خط استوار
افق را مغشوش کن.چون من........شايد روزي من
خودم بشناسم اما ميدونم که هيچکس من رو نشناخته

یک سال زمان زیادی برای تغییر کردنه
حالا برای آرزوهایم مرزی وجود ندارد

امروز 12مهرماه 1386 برابر با 4 اکتبر 2007 روز تولدمه
جالبه معمولا اکثر آدما روز تولدشون دو احساس رو باهم تجربه
میکنن ، احساس خوشحالی بابت سالگرد تولد واحساس ناراحتی
یا شاید یه حس گنگ دیگه بابت بالا رفتن سنشون
من 24 سالم تمام شد و البته اصلا هم ناراحت نیستم هرچند خیلی
از کارهای که میخواستم نشد

۲۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
ممنون که به آراز سرزدی
آهنگی که روی وبلاگت گذاشتی بینهایت زیبا بود
My baby shout me down, bang, bang
اگر مایل باشی تبادل لینک کنیم

ناشناس گفت...

salam.webetoon ghashange.axe in matlabetoon ham khoshgele

ناشناس گفت...

سلام احمد جان تولدت مبارک..لز اینکه دوباره امدی ممنون..نمیدانم نظرات قبلی برایت رسید یا نه به هر حال خوشحالم از حظورت...شاد باشی و رها...

ناشناس گفت...

تولددت مبارک

ناشناس گفت...

سلام در شوره زار این کویر بی انتها به دنبال گلی میگردم تا پیدکنمو اونو به شما هدیه کنم بگم تولدت مبارک
اگه نتونست گلی پیدا کنم مینشینم تا شباهنگام واز اسمون ستاره ای میچنیم و به تو تقدیم میکنم
باز هم میگم تولد مبارک افطاری میام برای کیک

قربونت
عزت ز یاد

ناشناس گفت...

سلام و وقت بخیر. اول از همه سالروز تولدتون را تبریک عرض نموده وامیدوارم که تا دنیا دنیاست در کنار خانواده خوب و خوش و سلامت باشید و همیشه خوشی و خرمی و تندرستی قرین ایامتان باشد.
و دیگر اینکه امیدوارم که همیشه و در هر زمان که با خطر به بازی می پردازید موفق باشید و سربلند.البته اگر قبلش یک کوچولو شرایط را بسنجید حتما بهتر می توانید با خطر به مبارزه بپردازید.
میزبان هر روز شماباحافظ :سهیل

ناشناس گفت...

تولدت مبارک....

ناشناس گفت...

سلام
تولدت مبارک
ایشالا موفق باشی
در ضمن، ممنونم که اومدی و نظر دادی

ناشناس گفت...

تولدت مبارک احمد آقا



موفق باشی
نازنین

ناشناس گفت...

سلام..
تولدت مبارك!!
عجب!من 3 روز ديگه 24 سال رو تموم مي كنم! و مثل كسي كه آخرين لحظات زندگيش باشي.. دارم سعي مي كنم از اين چند روز آخري استفاده كنم! (1 سال هيچ!گير همين چند روزيم!)
اميدوارم سال خوبي برات باشه..پر از شناخت ..

ناشناس گفت...

سلام..
تولدت مبارك!!
عجب!من 3 روز ديگه 24 سال رو تموم مي كنم! و مثل كسي كه آخرين لحظات زندگيش باشي.. دارم سعي مي كنم از اين چند روز آخري استفاده كنم! (1 سال هيچ!گير همين چند روزيم!)
اميدوارم سال خوبي برات باشه..پر از شناخت ..

Unknown گفت...

Happy birthday, BANG BANG!
Take it easy, BANG BANG!
......, BANG BANG!
BANG BANG!
==========================
maro ham doa kon, BANG BANG!!!

ناشناس گفت...

سلام چه جالب ما هم 13 مهر تولد عشقمون بود
ببین زندگی انقدر سریع می گذره که آدم نمی تونه کارهایی که دوست داره را مو به مو انجام بده
به امید اینکه بتونی کارهای دوست داشتنیت انجام بدی
خوش باشی

ناشناس گفت...

مرسی از اینکه به وبلاگ من سر زدی. من هم مثل خودت 24 ساله و متولد ماه مهر هستم! اگه مایل به تبادل لینک هستی بهم خبربده.

ناشناس گفت...

bah bah che ajab az in vara che ajab up kardi ... tavalodet mobaraaaak do0stam omidvaram be hameye arezo0haye zibat beresi ... bebakhsh age ye kami ba takhir o0madam ... merC ke miai o sar mizani ... bazam tavalodet mobarak ...

ناشناس گفت...

سلام تا حالا موفق نشدم ازتون براي سر زدن به مدرسه ام تشكر كنم هنوزم مطمئن نيستم اين تشكر نامه ارسال بشه . همچنين مطالب شما هم از تنوع جالب و تفكر بازي خبر ميده موفق و پايدار باشيد.راستي تولدت هم مبارك تا 25 سالگي تان بدرود

ناشناس گفت...

سلام/ عکست که توپه وبلاگت هم خوشگله/نوشته هاتم نازه... پس چیزی واسه شازدگی کم نداری ...واقعا میگم
تا بعد

ناشناس گفت...

سلام احمد جان امیدوارم خوب و خوش باشی
تولدت مبارککککککک
وبلاگ زیبایی داری من هم این حس تو رو تجربه کردم

ناشناس گفت...

Baraye mohaghagh kardane tamame chizae ke dust darim bashan hanuz 4sat darim. faghat kafiye tasmim begirim ...
Tavalodetun mobarak!

ناشناس گفت...

تولدتون مبارک!

ممنون از نظرتون

ناشناس گفت...

salaam,
belakhare mesle inke in safheye poste comment e bloget ba man ashti kard o baz shod ! :)
khoshhalam ke baz mitoonam comment bezaram..
baraye tabrike tavallod dige kheili dir shode, na?!

ناشناس گفت...

سلام مهربان...
سکوت سنگین لحظه های تلخ تنهایی ام را تنها تو می توانی همدم باشی. خلوت خیال مرا با حضور گرمت و خانه دلم را با کلام شیرینت مزین کن...تا بعد در پناه او.

ناشناس گفت...

الهی غربت ساقی نبینی
الهی درد مشتاقی نبینی

الهی که بالا اسم عزیزات
بمیری و هوالباقی نبینی

با صدای جاودانه ی " قیصر " به روزم[گل]