۱۳۸۵/۰۷/۳۰

آقای رئیس جمهور



خاتمي را دوست داشتم، هنوز هم اگر دروغ نگويم دوستش دارم
خاتمي مثل من و ما فکر نمي‌کند. خاتمي خوب عمل نکرد. خاتمي فرصت‌هاي خوبي را از دست داد. خاتمي رئيس‌جمهور خوبي نبود. خاتمي نتوانست آن چه در ذهنش بود پيش ببرد و آن چه در ذهن ما بود حتي بسيار فراتر از آن بود اما:؟
خاتمي را دوست دارم. به‌خاطر صداقتش، به‌خاطر احساساتش، به‌خاطر اين‌که آدم خوبي بود و هست. به‌خاطر شرافتش. . به‌خاطر اين‌که قدرت او را فاسد نکرد. به‌خاطر اين که نگاه تحقيرآميز به مردم نداشت و رو در روي مردم قرار نگرفت. به‌خاطر آن‌که بسيار در حقش جفا شد و هيچ نگفت به‌خاطر اين که مظلوم بود. به‌خاطر اين‌که انسان بود و انسان باقي ماند
بسياري از مردم مي‌گويند خاتمي مردم را گول زد. خاتمي همه را بازي داد. هشت سال بازي داد. بسياري از مردم سرخورده شده‌اند. مردم حق دارند. مردم آزادي مي‌خواهند، رفاه مي‌خواهند، امنيت مي‌خواهند، آرامش مي‌خواهند اما هيچ‌کدام‌شان، هيچ‌کدام‌مان خود را لحظه‌اي جاي خاتمي نگذاشته‌ايم و نمي‌گذاريم
ماه ها گذشته و خاتمي ديگر رئيس‌جمهور ما نيست. ديگر کسي نيست
که به او نق بزنيم، به او فحش دهيم ، همه‌ي تقصيرها را گردنش
بياندازيم دروغ ‌گويش بخوانيم، خائنش بدانيم ... ماه ها گذشته
و ديگر کسي که رئيس‌جمهورما است ، خاتمي نيست

منبع ياري دهنده : با تشکر از

۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.
حالا خاتمی هر چی بود از این اقای احمدی ن اد که بهتر بود!
اه اه هههههههههههههه

ناشناس گفت...

خودم میشم خاتمی .... بابا .... خاتمی بودن خیلی کاره سختی که نیست .... !!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

salaam,
ziba neveshti...
ta hade kheili ziadi bat movafegham...

ناشناس گفت...

salam
vaghean khob umadi!
man ham az khatami khosham miyad...

mikhast amma natonest
shayadm nazashtan!
shayadam ma nakhastim...
nemidonam har chi ke hast farghi be hale mellat nakarde...
be ghole bababbozorgam ma iraniha liyaghatemon hamin ahmady nejade!hich kodomeshon ham farghi ba ham nadaran.moshkel ye ja digast.
welesh az bahse siyasi khosham nemiyad!
[
makhsooosan midoni chera dooosesh daram choooooooooooooooon ke yazdiye ..ardekaniye:D(khoneye mamano babsh sare khooneye bababozorgame;))]
up e zibayi bood
mmanon ke hamishe be man sar mizani
eide ftr ro ham behetun tabrik migam.
ya ali.

ناشناس گفت...

"many people say the main parties are so much alike that it doesn't make much difference who is in power.
they say that politics is important.but political parties have nothing to say on the really important issues."

fahmidi?

ناشناس گفت...

سلام آقا احمد عزیز
مرسی از نظرتون در بلاگ من
من بعد از مدتها به صدف سیاه سرزدم و با دیدن نظرات بچه ها و اینکه بعد از نبودن طولانی من هنوز منو فراموش نکردن ، هوایی شدم و پست دادم و اگه خدا بخواد دیگه کم کاری نمی کنم و صدف سیاه مثل سابق زود به زود آپ می کنه
و در مورد بلاگ شما :
خوب بود ، خوش تیپ بودی :بابا خوش تیپ
متنهات قشنگ بود
و چقدر راحت خوابیدی ، اینه که میگن بچه ها بی دغدغه و راخت . آسوده و بیخیال غم دنیا هستن و میشه از خواب شما فهمید .
در مورد پست آخریت نظر نمی دم بابا ما رو چه به سیاست
موفق باشی و شاد
بای
****
اگر این حوالی نیافتیم
کافیست صدایم کنی
و بخوانیم به عشق
من پشت تنهایی یک خواب
دارم سیب میچینم

ناشناس گفت...

سلام آقا احمد عزیز
مرسی از نظرتون در بلاگ من
من بعد از مدتها به صدف سیاه سرزدم و با دیدن نظرات بچه ها و اینکه بعد از نبودن طولانی من هنوز منو فراموش نکردن ، هوایی شدم و پست دادم و اگه خدا بخواد دیگه کم کاری نمی کنم و صدف سیاه مثل سابق زود به زود آپ می کنه
و در مورد بلاگ شما :
خوب بود ، خوش تیپ بودی :بابا خوش تیپ
متنهات قشنگ بود
و چقدر راحت خوابیدی ، اینه که میگن بچه ها بی دغدغه و راخت . آسوده و بیخیال غم دنیا هستن و میشه از خواب شما فهمید .
در مورد پست آخریت نظر نمی دم بابا ما رو چه به سیاست
موفق باشی و شاد
بای
****
اگر این حوالی نیافتیم
کافیست صدایم کنی
و بخوانیم به عشق
من پشت تنهایی یک خواب
دارم سیب میچینم

ناشناس گفت...

salam .... khoobi ?
mamnoonam ke behem sar zad iva mano faramooshm nakardi ...
hich vaght az siasat khosham nayoomade ... midooni be nazare man bedoone siasat zandegi hame mardoma kheili behtar az ini le hast ....

ناشناس گفت...

salam
chi shod ke yeho yade khatami oftadi golam?
rasty in ahange kheili ghashang ke too webete az koja save kardi va male kodoom khandast?
be webam sari bezan matlabe jadid daram:) http://mywinkersky.persianblog.com
payande bashid

ناشناس گفت...

salam
chi ke yeho yade khatami oftadi golam?
rasti in ahange kheili ghashango ke too webete az koja save kardi va ,male kodoom khanandast?
bazam be webam sari bezan..khoshhal misham
http://mywinkersky.persianblog.com
payande bashid

ناشناس گفت...

سلام من هنوز در حال بازسازی وبلاگ بودم که شما سزر زدید.ممنونم...مطلبتون جالب بود...تا حدودی موافقم اما نباید در گذشته ماند...حال را دریاب راه زیادی در پیش داریم .اینجا دگر شخص مطرح نیست...بحث ارزش هاست. هر که بیاید خوبی هایی دارد و بدی هایی. مهم این است که از غایت راه غافل نشویم.

ناشناس گفت...

سلام
خوبی آقا احمد ؟
بلــــــــــــــــه زمان ما ودیگه مولا و تیر و تخته و فلکه نبوده که معلما بخوان ما رو به فلک ببندن
نتیجه گیری : زمان ما معلما خوب بودن
علل درمان این مسئله : احتمالا اون ترانه (hey you ) گروه pink floyd روی معلمای ما هم تاثیر داشته (خنده)
موفق باشی و شاد
بای
*******************
اگر این حوالی نیافتیم
کافیست صدایم کنی
و بخوانیم به عشق
من پشت تنهایی یک خواب ،
دارم سیب می چینم

*************************

ناشناس گفت...

salam
mamnoon az nazaret
na nemishansam faghat yebar pm too webam dadid...chetor mage?
oon ahanago az che siti save kardi?
payande bashid

ناشناس گفت...

migama prinCe ahmad...
natonesty profile yahoo360 e toooono bezarin to pagetooon?
too site akkasee aval shodamaaa...
be khatere ray haye shoma mellate bamaaare:D

rasty khoshmaze boood?;)

ناشناس گفت...

سلام...
خوبی؟

من اپ ام..

ناشناس گفت...

لیک هر چند به نظاره راه،
چشم او برد نگاه،
او ندانست برد ره به کجا
زانکه سرمنزل او بود به چشمانش گم،
همچنان رغبت اودر دریا

.....

سلام خوبین؟
مرسی از کامنتتون
بازی بیاین پیشم

ناشناس گفت...

weblaget aalie!!ba tabadole link chetori?khabaram kon!

ناشناس گفت...

خاتمی و دوست داشتم و دارم چون یه حس جدید بهم داد که تا حالا تجربه اش نکرده بودم!