۱۳۸۵/۰۷/۱۲

متولد ماه مهر




من 23سال قبل در چنین روزی دیده به جهان گشودم ، تولدم مبارک ؟

آرزوهایه زیادی داشتم به بعضی هاش رسیدم به بعضی هاش هم نرسیدم

بزرگترین آرزوم تویه7 سالگی این بود که وقتی بزرگ شدم مهندس بشم ( اون موقه نمی دونستم مهندس چی ؟ ) " من به آرزو رسیدم البته اگه باقی واحد هامو پاس کنم

بزرگترین آرزو تویه 9 سالگی این بود که یه توپه چهل تیکه داشته باشم "من به آرزوم رسیدم

در 11 سالگی بزرگترین آرزوم این بود که یک دوچرخه داشته باشم " من به آرزوم رسیدم

در 17 سالگی بزرگترین آرزو این بود که بابام اجازه بده که با دوستام برم شمال "من به آرزو رسیدم

در 18 سالگی بزرگترین آرزوم این بود که کنکور قبول بشم " من به آرزو رسیدم هرچند 2 بار تویه کنکور رد شدم

در 21 سالگی بزرگترین آرزوم این بود که......." خصوصیه نمی گم... اما من به آرزوم نرسیدم

و اما حالا من 23 سالمه و من دیگه هیچ آرزوی ندارم یعنی اینکه هیچ چیزی نیست که من واقعا بخوام دلیلش رو هم نمی دونم ، شاید آرزوهامو گم کردم .........حالا من همونی شدم که بهش می خندیدم.............؟

ولی در کل باید بگم که این شرایط جدید رو دست دارم ، اینجوری راحت ترم

راستی اون عکس بالایی منه در 8 ماهگی ، یخورده توپل بودم نه...؟

۳۴ نظر:

ناشناس گفت...

Salaam :-)
Tavallodet mobarak :-)
rasti manam motevallede maahe mehram ;;)
emshab shabe toe, arezoo kon, arezoo haaye bozorg... :-)

ناشناس گفت...

salam tavalodet mobarak :x omidavaram hamishe shad o sabz o khando0n bashi. rasti aksetam kheili bamazast.khodaroshokr ziadam dir nayo0madam nafare dovom shodam.
rasti be nazare man adam arezo0hasho gom kone behtare!!!

sabz bashi.

ناشناس گفت...

تو تماشا کن
که بهار ديگر
پاورچين پاورچين از دل تاريکي مي گذرد
و تو در خوابي
و پرستوها خوابند
و تو مي انديشي
به بهار ديگر
و به ياري ديگر
نه بهاري و نه ياري ديگر
حيف ...

rasti bazam tavalodet mobarak :x

ناشناس گفت...

سلام.
تولدتون مبارک/
بی ارزویی زیاد خوب نیست!
اینجوری بهانه ای واسه تلاش کردن نداری!
ولی مطمین باش بازم به این لیست ارزوهای جدید اضافه میشه!
مثلا" ارزوی داشتن کار/ارزوی داشتن کسی که دوسش داری.........

ناشناس گفت...

siiiiiiiiilam .... baba in hame arezoo ... az kojaa owoordii inaroo ?! .... mobarak boooe ....!

ناشناس گفت...

woooooooooooooooooooooooooow
tavalod tavalod tavaloket mobalak
be nazare man adame bi arezoooooo zendegish kheili sarde...hata age arezohash dar sene 23 salegi ham khande dar bashe...:D
motmaenam arezohaye gonde tari ham dari?
nadari?
rasty che arezohaye bahali...
valy man hich moghe docharkheyi ke mikhastam o nadashtam.
ba arezoye behtarin ha(arezohaye gondeye gonde)
omidvaram emroz aghaze behtarin roz haye zendegit bashe

ناشناس گفت...

hala arezo kon fowgh begiri
arezo kon onike dostesh dariyo dostet dare hala hala ha biron nayad ke kar dari:D!!!

ناشناس گفت...

سلام
تولدت مبارک احمد جان فقط یه سئوال واسه من پیش اومده اونم اینه که شما مثلا بین 11 تا 17 سالگی هیچ آرزویی نداشتی؟ انشالله واحد ها رو که پاس میکنی و به آرزوی 7 سالگیت می رسی اما یه چیز و یادت رفت . فکر کنم17 - سالگی یه آرزوی دیگه هم داشتی اونم پیدا کردن یه دوست خوب و با معرفت مثل من بود که به سلامتی پیدا کردی
چشمک)9)
موفق باشی انشاالله

ناشناس گفت...

سلام
تولدت مبارک احمد جان فقط یه سئوال واسه من پیش اومده اونم اینه که شما مثلا بین 11 تا 17 سالگی هیچ آرزویی نداشتی؟ انشالله واحد ها رو که پاس میکنی و به آرزوی 7 سالگیت می رسی اما یه چیز و یادت رفت . فکر کنم 17 سالگی یه آرزوی دیگه هم داشتی اونم پیدا کردن یه دوست خوب و با معرفت مثل من بود که به سلامتی پیدا کردی
چشمک)موفق باشی انشاالله)

ناشناس گفت...

tavallodet baz mobarak
baz ham be rooyahat fekr kon
baz bash
baz ba tamame vojood zendegi kon ahmad jan
baz baz baz baz .....

ناشناس گفت...

آره یکم توپول بودی:)
مرسی که فوتوبلاگ عکاسی ما هم سر زدی(akasee.ir)
موفق باشی

ناشناس گفت...

mage reshtat omrane?biya mokh hamon o bezarim ro ham ye borj vase un jazire he tarahi konim;)
3 ta mokh!!!ki o ki o ki?
mage bargh nabodin shoma aya?
:-??

ناشناس گفت...

salam .... tavalodet mobarak .... injoori fek konam adam bishtar movafagh mishe vaghti hich arzooi nadashte bashe .... vali akhare akharesh ye arezooye kochiki hast ke adam be khateresh talash mikone . mijange va zendegi mikone .....

ناشناس گفت...

salam .... tavalodet mobarak .... injoori fek konam adam bishtar movafagh mishe vaghti hich arzooi nadashte bashe .... vali akhare akharesh ye arezooye kochiki hast ke adam be khateresh talash mikone . mijange va zendegi mikone .....

ناشناس گفت...

سلام احمد جان
راستش اگه عباس قادری نبود حتما می رفتم اما چون حضور اندی تحت تاثیر حضور عباس قادری قرار گرفته احتمالا کنسرت موفقی نباشه _ فقط و فقط آوریل+ جواد یساری

ناشناس گفت...

salam koochoolooo (ax)
movafagh bashi azizam

ناشناس گفت...

سلام عزيز
تولد مبارك
اميدوارم 120 ساله بشي با عمر با عزت آرزوهاي سالهاي مختلف زندگي رو خوندم جالب بود
اميدوار باش كه آرزوهايي كه داري يك روز برآورده مي شه و اگر هم برآورده نشده حتما يك خيريت در آن بوده و خدا نخواسته و مطمئن باش خدا ما رو بيشتر از خودمون دوست داره و نمي زاره كه ضرر بكنيم راستي خوشحال مي شم به ما هم سر بزني
http://www.andishehsabzanjavan.parsiBlog.com/
http://www.andishehsabzanjavan.blogfa.com/
http://www.andishehsabzanjavan.persianblog.com/
من محمد هستم يه دوست براي تو
راستي يه چند تا سوال ازت در مورد وبلاگ ها دارم اگه كمك كني يا دوستانت بتونن كمك كنن ممنون مي شم

alireza گفت...

salam,webloge khubi dari,Keep up good work.....man alirezam,bacheye ahwazam,taze shoroo kardam be blog nevisi amma bloge man englisiye,baraye haminam ehtiaj be hemayate shoma blogeraye maroof daram,khoshhal misham age link e blog mano tooye bloget bezari,,,age ham betooni az doostat bekhai ke in karo bokonan kheili aali mishe....
in adrese bloge mane:

ناشناس گفت...

METEORA! ajab axi...
i won't trust myself with you
i won't waste myself on you
waste myself on you
you...you...you...

ناشناس گفت...

سلام ..تولدت مبارک
فلسفه با شعر یه جورایی هم جور در میاد بعضی وقتا
هنوز هم باز قد ميکشی ..
باز خيلی چيزا ياد ميگيری که تا حالا ياد نگرفته ای
نميدونم چه جوری منو پيدا کردی
اما من به شما جوونهای مملکتم افتخار ميکنم
آرزوها هميشه رنگ عوض ميکنند
و آرزهايی بزرگ و ماندنی هستند که معمولا آدم بهش نمی رسه ...
اهورايی و اوستايی باشی ...///

ناشناس گفت...

ماهي‌هاي حوضمو به نان و شعر عمران صلاحي تازه كردم . جاتون سر سفره‌اي كه پر از مهمونه اما ميزباني نداره خاليه

alireza گفت...

salam ahmad,kheili mamnoon ahmad ke linke mano mizari,manam linke to ro tooye blog mizaram.faghat ye kari ke mitooni baram anjam bedi ine ke be doostaye blog neviset begi ke linke mano tooye blogeshoon bezaran,chon felan man be elate ye seri moshkelat nemitoonam ziad be internet vasal besham.
rasti hich vaght az englisi neveshtan natars.
mer30 vase hame chiz
felan

Nazkhatoon گفت...

دوست عزيزم سلام. شرمنده که انقدر دير جواب دادم. راستش من از امور فنی کانمت و وبلاگ و اين چيزها کلا بی اطلاع هستم و همه ی زحمت وبلاگ و کامنت دونی و غيره رو هاله ی عزيز برام کشيده. شايد بهتر باشه از اون کمک بگيری دوست من. درضمن تولدت هم مبارک!

ناشناس گفت...

Salaam,
khoobi?
che commente narahati :-(
chi shode motevallede mahe mehr?

ناشناس گفت...

من پس از مدت ها / فرصتی یافته ام / تا به تنهایی خود فکر کنم / و به تنهایی تو / که چه آسان رفتی ...ـ

ناشناس گفت...

يكي از آرزوهات اينه كه هر روز كه مياي يكي به تعداد كامنت هات اضافه شده باشه
مگه نه!؟
مبارك باشه.

D گفت...

درود به شهزاده کوچولو! می دونم که ديگه اون قدا هم کوچولو نيستی، ولی صحبت هات به زمزمه های فيلسوفانه شهزاده کوچولوی اکزوپری می مونه که خيلی رمانتيک و نستالژيکه. زادروزت خجسته و صد سال ديگه هم از اين بلوگ های حکيمانه بذاريا!

ناشناس گفت...

be mehmuniye 2nya khosh umadid.

D گفت...

Zemnan, az bloget khosham oomad va behesh peyvandi tu bloge khodam dadam.

Dariush az Tajikestan

Doug گفت...

سلام احمد عزيز
مي توني با من تماس بگيري
چند تا سوال در مورد وبلاگ از شما دارم
0932-9360449
محمد

ناشناس گفت...

سلام
من وبلاگمو بروز کردم خوشحال میشم که به من سر بزنید در ضمن وبلاگ جالبی دارین

ناشناس گفت...

salam
khoobi?
man ke tavalodet roo zang zadam tabrik goftam
koli ham keyf kardam ke mokheh mobaraketoon roo b kar gereftam ta befahmi kie ke vasat sms mifreste
midoni ke saram shologhe va ziad paye net nemishinam
.....rasti 5shanbeh (4 aban)
hameye famil sham manzele ma tashrif daran (tavalodet.....)hatman bia
rasti gitaro ba khodet nabar,,,,....
ye chize dige...arezooye 21 salegit kheyli mashkok mizane!!?

D گفت...

Duste farzane,

Age qarar nist peyvand (link)-e banda-ro bezari, manzuret ine, ke peyvande to ro ham az samane-am (blogam) hazf bokonam? lol

Payande bashi,
Dariush az Tajikestan

D گفت...

Duste farzane,

Age qarar nist peyvand (link)-e banda-ro bezari, manzuret ine, ke peyvande to ro ham az samane-am (blogam) hazf bokonam? lol

Payande bashi,
Dariush az Tajikestan